Küçük Kedi Pamuğun Hikayesi



Bir zamanlar küçük bir kedi vardı. Adı Pamuk’tu. Pamuk çok sevimli ve oyuncu bir kediydi. Bir gün bahçede oynarken bir kelebek gördü. Kelebeği yakalamak istedi ve onun peşinden koşmaya başladı. Kelebek çok hızlı uçuyordu ve Pamuk onu takip ederken bahçeden çıktı. Pamuk bunu fark etmedi ve kelebeği yakalamak için uğraşıyordu.

Pamuk bir süre sonra yoruldu ve durdu. Etrafına baktı ve nerede olduğunu anlamadı. Bahçeden çok uzaklaşmıştı. Evini bulamayacağını düşündü ve korkmaya başladı. Kelebek de onun yanına geldi ve üzgün göründüğünü fark etti.

“Merhaba, benim adım Zeynep” dedi kelebek. “Senin adın ne?”

“Ben Pamuk” dedi kedi. “Evimi kaybettim ve çok korkuyorum.”

“Üzülme, ben sana yardım ederim” dedi Zeynep. “Seni evine götürürüm.”

Pamuk çok sevindi ve Zeynep’e teşekkür etti. Zeynep ona yolu göstermeye başladı. Pamuk onu takip ediyordu. Yolda birçok hayvanla karşılaştılar. Hepsi Pamuk’a çok nazik davrandılar ve ona evine dönmesi için iyi dileklerde bulundular.

Sonunda Pamuk evini gördü. Bahçede annesi onu bekliyordu. Pamuk çok mutlu oldu ve annesine sarıldı. Annesi de onu çok özlemişti ve çok sevdiğini söyledi.

Pamuk Zeynep’e döndü ve ona tekrar teşekkür etti. Zeynep de ona gülümsedi ve “Ne demek, arkadaşlar için yapılacak en doğal şey bu” dedi.

Pamuk ve Zeynep birbirlerine sarıldılar ve veda ettiler. Pamuk bahçeye girdi ve annesiyle oynamaya başladı. Zeynep de uçarak uzaklaştı.

Pamuk o günden sonra Zeynep’i hiç unutmadı. Onun sayesinde evine döndüğü için çok minnettar kaldı. Zeynep de Pamuk’u hep hatırladı. Onunla tanıştığı için çok mutlu oldu.

Ve böylece Pamuk ve Zeynep’in dostluğu sonsuza kadar sürdü.

Yorumlar

Popüler Yayınlar